Kickstart my heart

Kickstart my heart

maanantai 17. maaliskuuta 2014

Viikonloppu

Ompas ohjelmatäyteinen viikonloppu takana!! Perjantai-ilta meni kyläillessä, lauantaina päivällä käytiin Juuson isovanhempien luona pitkästä aikaa, ja sieltä mentiin suoraan mun vanhemmille, jonne Viljami jäi hoitoon illaksi. Me tultiin sieltä kotiin vielä vähän laittautumaan ja suunnattiin keskustaan hohtokeilaamaan hvyässä seurassa! :) Oltiin kyllä aika huonoja keilauksessa, tai ainakin huonompia kun viimeksi... :D

Kun oli keilailut keilailtu, mentiin Amarilloon syömään ja sieltä tultiin meille vielä jatkamaan iltaa. Mun vanhemmat oli myös meillä, kun ne oli tulleet laittamaan Viljamin jo nukkumaan ja lähtivät kans kotiin kun me tultiin. Loppuilta meni vähän pilalle, kiitos tuon meidän isiukkelin, mutta onneksi M ja K oli täälä piristämässä mua!!! Ootte ihania! <3

Nukahdin aamulla vasta joskus puoli kuuden aikaan ja Viljami heräs sitten jo 20 vailla kahdeksan.... Juuso ihme kyllä nousi puoli yhdeksän aikaan Viljamin kanssa ylös ja mä sain jäädä vielä nukkumaan! Kymmenen jälkeen heräsin kun mulle tuoltiin aamupalaa sänkyyn! Tais tuo isukki vähän yrittää lepytellä... :D

Sain perjantaina kukkia!!!
Vihdoin kun massu oli täynnä ja muuten jaksoin vääntäytyä ylös sängystä aloin leipoa kakkua. Koristelussa meni yllättävän kauan aikaa, mutta ihan hyvä siitä tuli, aikalailla semmonen, mikä tulee sitten Viljamin synttäreille, muutaman pikkujutun vielä teen toisin. Kun kakku oli kylmässä, alettiin yhdessä Juuson kanssa tehdä tortilloihin täytteitä, koska olin neljaksi kutsunut mun vanhemmat syömään. Ne istuikin meillä koko illan ja sain muutaman kivan lahjankin, tosin tiesin kyllä ne etukäteen mutta ei se mitään!! :D

Sain myös mun vanhemmilta kukkia!!
Että semmoset synttäripäivät oli mulla, pian onkin Viljamin vuoro.... :) Tänään käytiin pikkumiehen kanssa hammaslääkärissä, mutta siitä lisää myöhemmin, koska tuo pikku tuholainen heräs just päikkäreiltä, joten pakko kiiruhtaa! ;)

2 kommenttia:

  1. Te olette <3 ehkä se oli että k piristi meitä ja raukka joutui piristää mua koko matkan kotia asti, kun olisin meinannu nukahtaa rattii :D oli niin väsy että! Ihanan näköisiä kukkia, oikein kevä-kesä fiilis tuli, vaikka pihalla sataa lunta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin se tais kyllä mennä.. :D Hahahh, no hyvä että piti sua hereillä! Mä menin sänkyyn ku lähitte, niin eipä väsyttäny yhtään ja valvoinki sit monta kolmisen tuntia ennenkö nukkumatti tuli:s
      Kukat on kyllä kivojaaaa<3

      Poista