Kickstart my heart

Kickstart my heart

lauantai 8. maaliskuuta 2014

Äiti on vähän pipi.

Muutama päivä on mennyt hieman kipeenä ollessa, tai mä oon kipee, pojat onneksi ei! Kurkku on ihan tulessa, pää ihan tosi kipeä jo kolmatta päivää, samoin niska, ja joka paikkaa särkee. Oon ollu myös kaksi edellistä päivää ihan jäässä mutta silti ei kuume nouse vaan mittari onkin huidellut 35,7-35,9 asteen välillä.

Tänään heräiltiin puoli 9 aikaan Viljamin kanssa ja isukki vääntäytyi sängystä ylös vajaata tuntia myöhemmin koska meille tuli jo kymmenen aikaan vieraita! Mun vanhemmilla oli ollut yötä äitin mummo, eli mun isoisoäiti ja ne tuli kaikki yhdessä sitten heti aamulla käymään ennekö mummoa tultiin hakemaan ja hän suuntasi sukulaisten kyydissä takaisin kotiin.
Viljami heräili äsken päikkäreiltä ja nyt pojat tuolla syö banskua, joka on pikkumiehen ruokalistalla aika herkkua! Pian isukin kaveri tulee tänne ja illalla mennään J:n vanhemmille ja en tiedä jos keksittäis vielä jotain muuta kivaa!

Pikkumiehen masu on ollut eilen ja tänäänkin vielä vähän sekasin.. Eilen noita ihania kakkapaketteja tuli vähän väliä ja illalla pikku pylly jo punotti sen verran että poika huiteli menemään jonkun aikaa ilman vaippaa ja vahinkohan siinä sitten tuli... Ensin tuli pissut lattialle ja pian sen jälkeen sieltä tuli isompikin asia lattialle... :D Nojoo, ei siinä voinu kun nauraa.. :D:D Onneksi tuli lattialle eikä matolle!

2 kommenttia: