Kickstart my heart

Kickstart my heart

perjantai 4. toukokuuta 2012

Vappu ja kaikkea muuta..

En oo kerennyt kirjottelemaan taas moneen päivään.. Vappu oli ihan kiva, ei tapahtunut mitään ihmeellistä. Maanantaina oltiin illalla vaan ajelemassa ja näytin Juusolle yhen ihanan paikan Sundomissa mihin Sami vei mut joskus monta vuotta sitten, enkä oo käynyt sielä sen jälkeen. Kun tultiin kotiin niin katottiin vaan sinkkuelämää ja otettiin muutamat suunmyötäset. :) Tiistaina sitten katottiin ensin klo12 kun museoautot ajoi sen jälkeen mentiin vapputorille. Näin torilla Markon ja tytöt, Sonjan ja kaikkia muita. Sonjan kanssa sovittiin että nähdään torstaina niin eilen sitten menin töiden jälkeen Sonjan luo. Kävin hakemassa meille banaanileivokset, se oli vähä niinkun Sonjan synttärilahja, vaikka juhlittiinkin vähän jälkeenpäin. :)

                                                                Tämmöset namnam!:P

Oli taas paljon kaikkea juteltavaa Sonjan kans, niinkun yleensä aina kun ei nykyään nähdä niin usein, niin kerkee kaikki juorut kerääntyä niin pahasti :D Samalla otin Sonjan koneelta meidän muotinäytöksen kuvat itelleni, niitä oli ihanan paljo!

Tänään kävin kirjastossa pitkästä aikaa, en ollut käyny sielä varmaan puoleen vuoteen! Lainasin yhden cd:n ja kaksi kirjaa, toinen oli Vince Neilin uusi elämänkerran tapanen ja toinen oli joku rokkikirja, en edes muista mistä se kertoi, mutta siitä elämästä kuitenkin.. En oo lukenut kokonaista kirjaa varmaan pariin kolmeen vuoteen että jos mä nyt pitkästä aikaa jaksaisin ja kerkeisin lukea. :) En oo ala-asteen jälkeen lukenut varmaan yhtään "kunnon" kirjaa, siis jotain romaania tms, vaan ainoita oikeestaan mitä tykkään lukea on just muusikoiden (niiden tiettyjen vaan) elämänkerrat ja tietyistä bändeistä kertovat kirjat ja sitten semmoset mitkä kertoo kiertuelämästä yleensä, niin bändin kun fanienkin näkökulmasta, koska ne on omalla tavallaan niin lähellä mun omaa elämää ja mun sydäntä..  Oon pienestä asti kiertänyt muutaman bändin keikkoja paljon ja loppujen mitä kuuntelen niin vähän vähemmän mutta vuosi tais olla 2005 tai 2006 kun tää rumba alkoi ihan toden teolla ja loppua ei oo näkynyt, toisaalta en ees toivo loppua, koska tää on mun elämä ja se mitä rakastan mun elämässä ehkä eniten ja saan olla onnellinen että saan kiertää ja elää mun elämää sillä tavalla.
Ehkä joskus kerron enemmän mun "tästä" puolesta ja mitä kaikkea vuosien varrella ja reissatessa ympäri suomea on sattunut ja tapahtunut, mutta nyt täytyy lähteä kauppaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti