Kickstart my heart

Kickstart my heart

maanantai 21. toukokuuta 2012

Tampere

Perjantaina Juuso vei mut syömään ja elokuviin, käytiin kattomassa Dark Shadows vai mikä sen nimi olikaan, mut oli ihan hyvä semmonen vähä outo leffa :D Lauantaina olin yksin töissä koko päivän, mulla oli vaan yksi asiakas ja sit tein puutelistaa lopun ajan ja Juuso tuli sitten ja leikkasin sen hiukset että se kehtaa tulla mun juhliin. Tänään lähettiin aamulla tampereelle äitin kanssa, oltiin ensin lielahdessa kiertelemässä kauppoja kolmeen asti ja loppuajaksi mentiin keskustaan. Löysin pari taulua mun huoneeseen, mitä oikeestaan lähdin ostamaankin, sitten ostin kaksi orkideaa ja seppälästä löysin ihan täydelliset farkkushortsit, ne oli kerrankin tarpeeksi kireät ettei ne tipu mun päältä ja toinen tärkeä asia, niin ne oli tarpeeksi lyhyet! Ne oli kyllä kalliit, mutta vähän se vaan kirpasi ku ne oli niin ihanat että tiedän etten löydä mistään semmosia jotka sopis mulle yhtä hyvin.

Eilen sain vihdoinkin myös kutsut mun valmistujaisiin valmiiksi, mutta vielä on paljon tehtävää, tai oikeestaan kaikki muu on tekemättä ja kaksi viikkoa aikaa mutta eiköhän tässä kerkee... Mun mekkokin on vielä kankaana rullassa :D

Enään 18 päivää kun mennään helsinkiin kattoon mötley crüeta ja muita! En jaksa odottaa, vaikka onhan aika mennyt nopeeta kun äsken oli vielä monta kuukautta siihen. Tänään käytiin hakemassa liput myös juuret kyrössä tapahtumaan, hämeenkyröön. Jäädään suoraan helsingistä tampereelle ja sitten lauantaina on toi. Ajeltiin yli tunti hämeenkyrössä että saatiin noi liput, kun ekassa paikassa niistä ei tiedetty mitään, toinen paikka oli kiinni ja kolmannesta ei tiedetty missä se on, mutta vaivannäkö palkittiin ja liput on nyt ostettu! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti