Kickstart my heart

Kickstart my heart

torstai 31. toukokuuta 2012

Koulun valmistujaiset!

Eilen värjäiltiin mun tyvi uudestaan kun jäi koulussa niin haaleeksi, niin eiköhän sitten kun tuun puoli yhen jälkeen yöllä suihkusta ja katon peiliin, niin ei, mulla ei ole enään vaaleita osioita, vaan oon saanut tilalle vaaleenpunasia! Siinä sitten väänsin kyllä väsyneenä pienet turhautuneet itkupotkuraivarit ja menin nukkumaan, ajattelin että teen niille aamulla jotakin, koska en todellakaan kehtaisi sen näkösenä astua tän talon ovesta ulos. Aamulla sitten heräsin kuuden jälkeen ja laitoin sitruunaa jos saisin sillä purettua sitä punasta niistä valkosista mutta eihän se muuttunut miksikään. Seuraavaksi aloin vähiten hoitavalla shampoolla mitä tän katon alta löytyy niin hinkkaamaan niitä vaaleenpunasia ja sain niitä ihan tositosi vähän haalistumaan, lopulta kello oli jo niin paljon että mun oli pakko luovuttaa ja antaa sen vaaleenpunasen olla. Kiirehän siinä sitten tuli, tarkotus oli lähteä kouluun kahdeksalta niin olin siinä vaiheessa vielä ilman vaatteita ja hiuksiakaan en kerennyt laittaa loppuun. Ei auttanut kun vaatteet päälle, leipä mukaan autoon että saan matkalla syödä ja 140km/h moottoritiellä kymmenessä minuutissa kouluun, tais olla muuten ennätys jos tästä nyt jotain positiivista pitää hakea! :D Kerkesin sitten lopulta kuitenkin puoli yheksään mennessä ja siinä sitten luokan kanssa jotain vielä juteltiin ja halailtiin ja kaikkea. Sitten lähettiin saliin ja alkoi meidän valmistujaisjuhla, meidän luokka oli siinä jossain puolessa välissä. Oli kiva nähdä paljo ihmisiä mun "entisestä" elämästä tai siis semmosia jotka oli mun kavereita joskus 15-vuotiaana yms ja joita en ollu nähny moneen vuoteen mutta eipä ne paljo miksikään ollu muuttunu. :D Mutta pääasia nyt oon sitten valmis parturi-kampaaja! Outoa kun ei saa mennä syksyllä enään takas kouluun..

Juhlan jälkeen näin sitten äitin ja isin siinä ja Juusoki oli ollu kattomassa, se toi mulle ruusun! Mikä oli ihme :D Sitten otettiin luokan kanssa vähän kuvia ja kaikki siitä sitten pikkuhiljaa lähti. Puoli yksi mentiin Pancho Villaan syömään koko luokka, tai kaksi ei tullu muttasiis me muut, oli tosi kivaa, naurettiin paljon ja ruoka oli hyvää! Siitä sitten jatkettiin Lobbyyn, mutta se ei ollu vielä auki niin mentiin sitten amarillon terassille muutamaksi tunniksi. Tytöt sitten vielä jäi tai osa oli jo lähtenyt, mutta lähin kans 3 aikaan kotiin kun siivoukset on niin pahasti kesken, vaikka toki ois ollu toooosi kiva vielä jäädä tyttöjen kans! :( HS-PIMPULAT VUOSIMALLIA 2012! Tulee tosi ikävä tyttöjä, niiden seuraa ja meidän mahtavia juttuja! Noo puhuttiin jo että pitää pian pitää luokkakokous vaikka just vasta valmistuttiin mutta silti :D Nyt täytyy kyllä jatkaa siivoilua ja leipomista, ylihuomenna juhlat!

1 kommentti: