Kickstart my heart

Kickstart my heart

tiistai 29. toukokuuta 2012

Haalari

Enään 4 päivää valmistujaisiin! Mun mekko on edelleen aika vaiheessa niinkun kaikki muukin. Eilen pesin sisältä kaikki ikkunat paitsi keittiössä, ulkoa en vielä viittinyt pestä kun ne likaantuu kuitenkin ennen lauantaita. Leivoin myös ensimmäisen kakun ja leikkasin äitin hiukset. Tänään meillä oli koulua, ensin annettiin kaikki paperit yms sitten oli viimenen omatukkapäivä.. Tietysti mun tuurilla mun väri oli loppu ja jouduin keksiä sitten omat reseptit ja perseelleenhän se meni. Tyvi on ihanan kuultavan oranssi, latva on ihan hyvä koska siihen laitettiin sitten vaan fantasy coloria. Aliina lupas mulle fantasy colorin että saan ite sen tyven laittaa ennen torstain koulun valmistujaisia koska tällä tyvellä en kyllä kehtaa mennä mihinkään.

Koulun jälkeen kävin pitkästä aikaa kirpparilla , tosin mulla oli vaan 20 minuuttia aikaa kiertää niin en kerennyt tarkasti mitään katella. Mutta löysin aivan ihanan vauvan toppahaalarin! :) Yleensä noi toppahaalarit maksaa 8-15e kirpparilla ja ne on värjäytyneitä tai muuten huonossa kunnossa mutta tuo oli käyttämätön ja maksoi vaan 3,50e! Ja kassalla vielä sanottiin että sen pöydän jutut on -50% niin maksoin siitä lopulta sitten vaan 1,75e!!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti