Kickstart my heart

Kickstart my heart

lauantai 26. toukokuuta 2012

Ennen juhlia

Tänään olin viimesen päivän työharjottelussa, tosi äkkiä menny nää 7 vai 8 viikkoa! Eilen kävin taas hakemassa meille ruokaa ja jälkkäriksi hyvät mansikkaleivokset. Meen heinäkuuksi tonne työpaikkaan töihin, siksi aikaa kun omistaja on lomalla, kivaa kun saan olla yksin sielä koko kuukauden!

Eilen käytiin hakemassa kotisovitukseen kolme mattoa mutta mikään niistä ei ollu oikeen hyvä, tosin yks jätettiin mikä jo maksettiinkin. Tänään sitten käytiin ostamassa yksi mitä katottiin jo eilen ja onhan se hieno nyt tossa olkkarissa vaikka aika kallis olikin.. :D Alkuviikolla meille tuli myös uusi iiiiiso sohva, sekin on hieno!

Mun mekkokin alkaa olla puolessa välissä, oon koittanut sitä nyt kaksi kertaa. Yläosa on melkein valmis, mutta alaosalle ei oo tehty vielä mitään. Muuten meillä on juhlien suhteen vielä aika kesken kaikki, sisällä on kaikki siivoukset yms, piha on laittamatta, keittiön tuolit ja yksi nojatuoli päällystämättä, kaikki leipomukset tekemättä, mutta onhan tässä vielä tietysti viikko aikaa ;D Ensi viikolla mulla on tiistaina koulua kun meillä on omatukkapäivä, sitten keskiviikkona on muutaman tunnin kun palautetaan kaikki tavarat ja sitten on juhlan harjoitukset, sitten torstai aamulla on vaan juhla ja sitten onkin koulu ohi! Justiinhan mä vasta alotin ja nyt oonkin ollu jo kolme vuotta ja musta on tullut parturi-kampaaja! :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti