Kickstart my heart

Kickstart my heart

maanantai 2. kesäkuuta 2014

Tulevaisuus

Mä oon nyt moneen otteeseen miettinyt tätä blogi hommaa ja viime yönä valvoessa tulin siihen tulokseen, että en poista tätä kokonaan, mutten aio enää kirjotella kovinkaan usein, koska tuntuu ettei tällä blogilla ole mitään "suuntaa", eikä mulla oo hirveesti inspiraatiotakaan...

Tästä lähin sillointällöin varmasti lisäilen kuvia ja kerron kuulumisia, mutta pääpaino on nyt tuossa pikkumiehessä ja haluan pitää tätä blogia vähän kuin muistona vauva-ajasta, koska täältä helposti saa katsottua että mitäs se meidän pikkumies oppi milloinkin. Jatkossa aion siis vain välillä kirjoitella vähän kehityksestä, en toki enää mitään kuukausittaisia ikäpostauksia tms, mutta aina kun siltä tuntuu että jotain mullistavaa ja kertomisen arvoista on opittu. Haluan siis vain tavallaan itselleni muistoksi tänne näitä kirjoitella.
Viljami kävi eilen mumminsa kanssa ostoksilla ja sai tällaiset!

Voikukkien keräily on parasta!

Alkaa ne mun köynnöskasvit pikkuhiljaa sieltä kasvaa....

KOTI <3
Mulla alunperin piti loppua hoitovapaa elokuun lopussa, mutta oon jo nyt tullut siihen tulokseen, että aion sitä jatkaa ainakin vuoden loppuun, ehkä jopa ensi syksyyn, jos siltä tuntuu. Käyn siis jo nyt töissä osa-aikaisesti ja teen 15-20 tuntia viikossa. Teen töitä iltaisin ja lauantaisin, joten Viljamia ei tarvitse laittaa päivähoitoon, koska saadaan isukin kanssa meidän työkuviot soviteltua ainakin tämän hetkisessä elämäntilanteessa hyvin yhteen. Molemmat ollaan oltu tyytyväisiä tähän järjestelyyn, eikä mua kokoaikainen töihinpaluu houkuttele todellakaan niin paljon, joten miksipä ei jatkettaisi tällä hyväksi todetulla systeemillä vielä elokuun jälkeenkin.

Tässäpä vähän tämänhetkisiä tulevaisuudensuunnitelmia. Huomenna mennään viettämään aikaa pojan kummitädin luokse ja katsomaan samalla hänen uutta kisuvauvaa. <3 Loppuviikolla tarkoitus olisi käydä mummolassa, jossa mun serkut on tämän viikon, toinen heistä niin tykkää hoitaa ja olla Viljamin kanssa, joten pitää käyttää tilaisuus hyväksi. ;) Viljami tulee keskiviikkona jo 1v ja 2kk, ja siitä ajattelin jonkinlaista postausta kehitellä. Lähinnä varmasti kaikkia uusia taitoja, unirytmiä jne on luvassa.

PS. MURU ON PARISEN VIIKKOA JO OSANNUT SANOA ÄITI JA SITÄ TÄYTYYKIN HOKEA MONEEN OTTEESEEN PÄIVÄN AIKANA. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti