Kickstart my heart

Kickstart my heart

tiistai 13. toukokuuta 2014

Äitienpäivä

Sunnuntaina vietin toista äitienpäivääni äitinä pienelle pojalle. ♥ Viime vuonna tärkein lahja jonka sain, oli aamulla sängyssä ensimmäinen hymy, jonka tuo pieni mies tarkoituksellisesti antoi sen astisen lyhyen elämänsä aikana. Tänä vuonna sain herätä vuoden verran isomman pienen miehen vierestä, ja sekin tuntui ihan yhtä ihanalta. Miten voikaan omaa lastaan rakastaa niin paljon?..
Pikkumiehen äitienpäivä-look!
Aamu meni tavalliseen tapaan ja aamupalan jälkeen suunnattiin vanhemmilleni. Sieltä matka jatkui J:n molemmille isovanhemmille ja sieltä vielä toiseen mummolaan. Juuson perhe oli lauantaina hakenut nelikuisen kissanpennun, joten taka-ajatuksena oli sitä mennä katsomaan. Ihme kyllä ei iskenyt kissanpentukuume, vaikka sitä vähän odottelin. :D Olihan se pieni kisu ihana ja pehmeä! <3

pikku Helmiina<3

seison ihan ite!


väsy <3


taas mä seison ihan ite!!
Viljami oppi viime viikolla nousemaan ilman tukea seisomaan, ja muutaman askeleenkin uskaltaa ottaa, kunnes taas menee maahan ja jatkaa konttien, ehkä pian uskaltaa enemmänkin kävellä...? :) Miksi vauvoista kasvaa niin äkkiä isoja... :(

6 kommenttia:

  1. Voi ei, mulle tuli lisää kissukuumetta :D 6 kuva näyttää siltä kuin Viljami olis ottanu itsestään kuvan :) sitä odotellessa kun se alkaa kävelemään niin mä oon varmaan silmät suurina ja ''kauhuissani'' kuinka se niiin iso poika on jo! :D Vähän myöhäistä äitienpäivä onnittelut sinulle <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle ei ihme kyllä tullu kissukuumetta yhtään!! Mä sitä vähä odottelin... Hahahh, se aina yrittää napata kameran, niin melkeen puolet kuvista on aina semmosia missä sen käsi tulee siihen linssin eteen... :D Musta on toisaalta ihan kivakin ettei se vielä kävele, on edes vähä jotain mun vauvasta jäljellä ja kiitos kiitos, ikävä on! <3

      Poista
    2. ikävä on täällä myös <3! Aikakin menee niin yllättävän nopeasti, että tuntuu kuin hetki sitte oltais nähty ja yhtäkkiää huomaa, etä jaa kuukausi taas menny :D Ja mun pitää kirjoittaa joka paikkaa, hyvä ettei samasta asiasta, mutta vaikea vastata yhteen kohtaan kaikki mitä tulee mielee..

      Poista
    3. no niin kyllä menee ihan pika vauhtia!!! Asiasta nakkimakkaraan, värjättiin tean kans tänään toistemme hiukset ja se sitte suostutteli mut laittamaan lisää tummaa ku haaveilen kokonaan tän punasen pois värjäämisestä mutten vielä ollu valmis siihen ja nyt ku peilailin itteäni vessassa niin ahhhh tää väri on ihana!!! <3 nelosen tummuudella olikohan mahonkia ja ruskeeta josta punanen kuultaa tosi paljo läpi, mutta nyt oon ihan intona, että haluaisin värjätä koko pään tämmöseks tummaks ja jättää tosta vaaleesta pienen palkin vaan! :) hihhhh ja tää oli niin jännä asia että oli pakko kertoa:D

      Poista
    4. Wauu! Mä haluaisin nähä millainen se on :) on varmasti vähän erillainen pitkään aikaan!!! Mulla on vasta 2. kesäkuuta parturiaika, mutta kyllä sitä jaksaa odottaa sen verran. Pitää kyllä pomon kanssa siitä päivästä keskustella ja muutenkin meidän pitäisi tehä uus sopimus. Mitenkäs oot tykänny olla nyt siellä CM:ssä töissä? :)

      Poista
    5. kyllä oon tykänny vaikken sillon pari vuotta sitte oikeen tykänny:D Mutta se riippuu varmaan niin paljo siitä porukasta... Nyt kun on tea, jne niin on kyllä ollu hyvä ilmapiiri. :) Onhan sielä ne omat sääntönsä, mutta kyllä niihinki tottuu:D

      Poista