Kickstart my heart

Kickstart my heart

perjantai 25. huhtikuuta 2014

1-vuotiaan eroahdistusta(ko)??

Mun pikkuhiljaa tapahtuva paluu työelämään ei ole sujunut ihan ongelmitta.. Joka ilta kun oon tullut kotiin on Viljami heti alkanut itkeä ja itkeskellyt vähän väliä sitten koko loppuillan, ollut paljon sylissä ja toki oon sitä syliä tarjonnutkin, tuota lukuunottamatta illat poikien kesken on mennyt ihan hyvin.

Tänään mulla on vapaapäivä ja eteen tuli ongelma nro. kaksi... Viljami nukkuu päikkärit AINA ulkona, ei suostunut edes talvella kovilla pakkasilla nukkumaan sisällä ennen kuin oltiin monta tuntia taisteltu, ja silloinkin nukkui kyllä vaunuissa huijauksen uhrina sisällä.. :D Tänään tehtiin normaalit jutut mitä tehdään ennen päikkäreitä ja normaalisti laitoin vaunuihin, josta seurasi hysteerinen itku. Puolisen tuntia yritin, otin syliin, mutta aina kun laskin takaisin vaunuihin alkoi huuto.

Ei siinä, tultiin sisälle, vaatteet pois ja mentiin sänkyyn makaamaan, viisi minuuttia ja Viljami nukkui mun kainalossa josta siirsin omaan sänkyyn.. Mieleen siinä maatessa tuli, että oisko tääkin nyt ollut sitten jotain eroahdistusta? Koska nyt joka päivä Viljami on nukkunut ulkona ja mä oon sillä aikaa lähtenyt töihin ja kun se on herännyt mä en oo ollu enää kotona. Joten miettiköhän poitsu pienessä päässän että mä taas lähden ja jätän sen? Vai olikohan tää vaan joku empäs nuku vaunuissa päivä?? Toivon todellakin jälkimmäistä, mutta katotaan miten seuraavat päivät sujuu..

Siellä se pieni nukkuu ensimmäistä kertaa sisällä sitten ihan pikkuvauva-ajan jälkeen <3
Auttakaas kokeneemmat, onko samanlaisia kokemuksia ollut?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti