Kickstart my heart

Kickstart my heart

lauantai 21. huhtikuuta 2012

viikonloppu!

Eilen olin taas vaan nelisen tuntia töissä ja menin sen jälkeen sitten kiertelemään kauppoja. Pentikistä kävin ostamassa yhden tommosen kynttilänjalan tapasen tommosen korkeen sisustusjutun, mulla oli ennestään yksi niin ostin nyt toisen niin näyttää kivemmalta. Sitten ostin TAAS kolme bodya vauvalle vaikka en saisikaan niitä ostella... Vielä kun vaan saisin sen mun pikkusen omaan syliin, en jaksa enään odottaa mutta pakko kai se vaan on :D

Kävin noitten jälkeen Miiaa kattomassa citarissa sen työharjottelupaikassa, oli ihana nähdä ku ei olla nähty sen jälkeen kun koulu loppui. Juteltiin siinä niin kauan että sille tuli asiakas niin mun oli pakko lähteä mutta sovittiin että nähdään ens viikolla torstaina, kun meidän piti tän viikon torstaina nähdä mutta Miialla vaihtui työvuoro illaksi niin se piti perua.

Illalla sit tehtiin Juuson kanssa pitsaa kun se tuli töistä ja katottiin vaan tv:tä ja sit mentiin "nukkumaan":D Oli pitkästä aikaa oikeesti ihana ilta ja yö<3 Aamulla sit Juuson piti kuudeksi töihin ni se nyt ei saanu hirveesti nukkua mutta mä sain nukkua niin pitkään kun huvitti koska mulla ei ollut tänään töitä:) Eikä oo huomenna eikä maanantainakaan eli tiistaina vasta tarvii herätä aikasin! :)

Nyt kun jaksais tarttua tohon imuriin, jota täälä ei lattioille oo taas pitkään aikaan näytetty ja sen huomaa ja sen jälkeen tiskata noi about viikon tiskit tosta...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti