Kickstart my heart

Kickstart my heart

maanantai 16. huhtikuuta 2012

Uusi blogi!

Oon vielä vähän hukassa kuinka tää toimii mutta enköhän mä joskus opi :D Oon jo jonkun aikaa miettiny et pitäis laittaa blogi, mulla joskus oli mut sit tapahtu elämässä niin paljon muuta et se vähän jäi. Tänne tuun varmaan kirjottelemaan laidasta laitaan kaikkea, elämän pieniä iloja ja suruja. Voisin vähän kertoilla näin aluksi mun elämästä. Oon siis 19-vuotias ja valmistun nyt toukukuussa parturi-kampaajaksi. Tällä hetkellä oon töissä yhdessä parturi-kampaamossa, tai oikeestaan oon työharjottelussa sielä mutta olin jo ennen harjottelua sielä töissä ja varmaan tän harjottelun jälkeenkin jään sinne. Mulla on tällä hetkellä kaks kotia ja asustelen molemmissa mutta eiköhän sekin tässä jossain vaiheessa muutu ja muutan toiseen kokonaan. Meillä on kaks maailman rakkainta karvakasaa eli kaks kissaa, joita ilman en osais elää, niin tärkeitä ne mulle on, varsinkin toi pienempi, ne tuo iloa elämään sillonkun kaikki menee huonosti :) Sitte mulla on toi Juuso poika, eli mun poikaystävä, tai mies se kai jo on en vaan osaa sanoa sitä mieheks, joka on myös mulle tosi rakas :)

Huomenna pitäis taas töihin, tänään mulla oli vapaata. Toivottavasti saisin huomenna olla iltapäivän yksin, tykkään olla tuola työpaikassa yksin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti