Kickstart my heart

Kickstart my heart

torstai 19. huhtikuuta 2012

Unia..

Eilen oli ihana kymmenen tunnin työpäivä mut onneks oli kivoja asiakkaita paitsi se yks en viitti sanoa mikä..... No onneks sekin käyttäyty eikä ruvennu aukoon päätään mulle suoraan. Eilen käväsin päivällä asiakkaiden välissä kaupungilla ja kävin hakees yhen ihanan tuubitopin ja samalla kävin hakemas meille hesestä ruokaa kun työnantaja tarjos :)

Tänään menin taas vähillä yöunilla yheksäks töihin koska Juuso ei antanu mun yöllä nukkua vaan selitti koko ajan jotain ja hipsutteli :D Mutta onneks oli helppoja asiakkaita ja pääsinkin jo ennen yhtä töistä ku mulla oli kuulemma eilen ollu niin pitkä päivä et tänään voin lähtee jo aiemmin.

Näin toissayönä tosi hämärää unta.... En muista sitä enään tarkasti mut asuttiin semmosessa korkeessa kerrostalossa vissiin äitin ja Juuson kans, sit meille oli tulossa kylään mun entinen Toni ja sen tyttöystävä, joku blondi :D En ollu nähny Tonia sen jälkeen kun tapahtu mitä tapahtu mut se oli tosi ilonen tai semmonen kun ne tuli ja sit en muista mitä sen jälkeen tapahtui.. Toni oli leikkannu sen hiukset semmosiksi aika lyhyiksi ni se näytti niin hassulta :D
Että tämmösiä hämäriä unia mä aina nään.... Taidan lähteä kohta kotiin siivoilemaan ku Juuso menee töihin :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti