Kickstart my heart

Kickstart my heart

sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Surprise, surprise!

Viikko on mennyt taas tosi äkkiä. Töissä osa siirrettiin jo toiselle osastolle töihin, nyt meitä jäi enään kolme meidän huoneeseen mutta onneksi sain jäädä sinne, koska se on tilanteeseen nähden mulle helpointa työtä kun saan istua yms. Huomisesta alkaen aletaan tehdä lyhempää päivää, kivaa vaihtelua kun saa mennä kaheksaksi töihin seitsemän sijaan mutta huono siinä mielessä ettei saa täyttä palkkaa...

Perjantaina oltiin katsomassa Billy Talenttia. Mulla meni koko juttu vähän ohi kun oli niin huono olo ja puolen välin paikkeilla alkoi pyörryttää tosi kovaa, joten jouduin mennä sinne sivuun lattialle istumaan. Kahden jälkeen yöllä oltiin kotona ja suoraan nukkumaan! Matkat oli niin mennessä kun tullessakin tylsiä kun Juuso nukahti molempiin suuntiin alle kymmenessä minuutissa ja nukkui koko matkan...

Eilen meillä oli sitten työporukan tai kolmen osaston kesken virkistyspäivä. Ensin oltiin neljästä kuuteen keilaamassa, olin yhtä huono keilauksessa kun muistelinkin mutta sain mä yhden onko se nyt sitten täyskaato vai mikä kun ne kaikki kaatuu kerralla? :D Meidän radalla oli meidän työhuoneen porukka ja kolmella viereisellä radalla muiden osastojen porukat ja oli kyllä hauskaa! Keilahallilla sai jo juoda firman piikkiin, mäkin sitten oikeen kaksi limsapulloa hain kun ilmaseksi sai. :D Puoli seitsemäksi siirryttiin Amarilloon syömään ja juomaan. Otin saman minkä yleensäkkin syön mutta tällä kertaa kokeilin uuniperunaa ja samantien totesin ettei tarvitse kokeilla toista kertaa, en tykännyt siitä yhtään. Ruuan jälkeen alkoi juominen, alunperin firman piti tarjota vaan yhdet juomat ja Mikki siinä tilasi sitten kaikille snapsit, mäkin sain, tosin multa jäi kyllä juomatta, mutta halukkaita kyllä riitti jotka voi juoda sen mun puolesta. :D Noooo, sen ensimmäisen snapsin jälkeen luvattiin vielä yhdet, jonka jälkeen vielä yhdet ja vielä yhdet ja jos nyt vielä yhdet. Lopulta firman piikkiin sai juoda koko illan ja kaikki käytti kyllä tilaisuutta hyväksi ja yhdeksän aikaan kaikki oli jo ihan sooseissa, paitsi minä, joka söin suklaajäätelöä suklaakastikkeella! Puoli yhteentoista asti istuskeltiin Amarillossa, muutamat oli kyllä jo aiemmin lähtenyt kotiin tai johonkin mutta aattelin että oon sielä muiden kanssa niin kauan kun ne lähtee baariin ja sitten kun ihmiset siirtyi Gringoon niin minä lähdin kotiin nukkumaan. :) Firman pikkujouluja sitten odotellessa....., sielä kuulemma on aina hyvät ruuat ja juoma ei lopu koskaan kesken, harmi vaan etten voi nauttia muutakun siitä ruoka puolesta. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti