Kickstart my heart

Kickstart my heart

lauantai 18. elokuuta 2012

Pahoinvointi

Pari viikkoa on taas mennyt niin tosi äkkiä, mutta silti niin hitaasti.. Oon nyt edellisestä tekstistä asti lähinnä vaan maannut, nukkunut ja oksentanut! Ensimmäinen viikko oli ehkä pahempi, en voinut oikeen mitään tehdä kun koko ajan oli niin huono olo, mikä taas johtui siitä etten vielä osannut hallita tätä mun oloa. Nyt tämä viikko on mennyt vähän mukavammin, koska oon jo vähän oppinut syömisellä, nukkumisella yms hallitsemaan tätä pahoinvointia. Oon joka päivä oksennellut 5-20 kertaa päivässä, mutta eilen oli ennätys ja laatotin vaan kerran aamulla ja kerran illalla! Wuhuuuu voittajafiilis! :) Ensimmäinen viikko oli henkisestikkin aika raskas, nyt alkaa jo päänkin sisällä vähän elämä voittamaan. Tosin pahimmat viikot on varmasti vasta edessä, tossa about viikon päästä pitäisi alkaa "pahin aika"... Tästä joku viisas ehkä osaakin jo päätellä mikä mua "vaivaa".. :D

Eilen mulle soitettiin että saisin tulla maanantaista alkaen töihin, eli siihen loppui mun työttömyys, kerkesinhän mä jo kolme viikkoa maata kotona! Toisaalta kiva kun saa rahaa, koska nyt sitä tarvitaan mutta en tiedä miten pystyn töissä olla tän pahoinvoinnin takia mutta onneksi saan varmaan suurimman osan ajasta tehdä "istumatyötä" niin se vähän helpottaa kun ei tarvii liikkua.

Tänään meidän piti ottaa mun valmistujaiskuvat, mitkä on vähän jäänyt, niin kauan kun mun mekko mahtuu päälle.. Mutta tuo mun valokuvaaja lähtikin vaihtamaan mun autoon jotain osaa ja samalla se vaihtaa öljyt yms. No pitää kai lähteä mumman ja paapan luo niitä kuvia ottamaan kun ne ei oo kotona niin saa rauhassa kuvailla, jos tuo isi kerkeis niitä kuvasia jossain vaiheessa räpsiä. :) BTW enään 32 viikkoa ja 6 päivää jäljellä! "Enää".... Vois tuo aika mennä vähän nopeemmin:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti