Kickstart my heart

Kickstart my heart

torstai 21. kesäkuuta 2012

Vitriini

Tällä viikolla oon ollut parina päivänä töissä ja ensi viikolla kans pari päivää vaikka mun lomalla pitäisikin olla.. Tosi äkkiä mennyt jo kolme viikkoa ja enään viikko jäljellä sitten töihin! Paitsi luultavasti elokuun alussa oon sitten vielä parisen viikkoa kotona, kunhan nyt jaksaisin joskus miettiä noita syksyn työkuvioita.. Tiistaina kävin spr-kirpputorilla ja löysin aivan ihanan vitriinin ja olisi maksanut vaan 30e! Mutta sitten kun mentiin Juuson kanssa seuraavana päivänä sitä katsomaan niin eiköhän tuo mun rakas siippani löytänyt sieltä alhaalta noin puolen sentin levyisen osion mikä oli vähän lohjennut ja vähän tummunut siitä kohtaa niin ei se sille kelvannut. Noo siinä sitten hetki väiteltiin asiasta ja lähdettiin sitten kiertämään kaikki huonekalukaupat läpi että jos löydettäisiin uutena semmonen. Stemma oli ainut kauppa missä oli melkein samanlainen, niin tinkaamalla hinta saatiin 220 euroon. Ettäjoo itse en siitä noin paljon maksaisi koska mua ei häiritse siinä käytetyssä se pieni lohkeama mutta toki jos tuo mun herra haluaa noin kalliin ostaa niin mikäs siinä, senkun maksaa mutta ite en siihen laita senttiäkään.

Vähän tän tapanen, mutta tuolla alhaalla ei ollut tommosta laatikkoa, vaan koko kaappi oli tuota lasiovea.

Eilen sitten käytiin Sonjan kanssa kirpparilla ja sen jälkeen tultiin meille, syötiin vaan puoli pakettia jäätelöä, viimeksi syötiin koko paketti!:D Siinä vähän juoruiltiin ja katottiin hömppähääohjelmia ja kaikkea tavallista. :) Tänään olin töissä ja sen jälkeen mentiin iskän kanssa katsomaan mulle uutta puhelinta, mulla on kauhea puhelinkuume kun iskä sai tällä viikolla lumia 800 kun se oli tilannut sen ja oon sitä näpräilly tässä pari päivää. Oltiin sielä puhelinkaupassa yli tunti mutta siinä oli sitten kaikkea sähläystä sen liittymän yms kanssa että sinne kauppaan se puhelin ostamatta sitten jäi. Noo maanantai aamulla sitten mennään elisan liikkeeseen ostamaan, sielä ei ainakaan tarvi sen liittymän kanssa sekoilla kun ei tarvii vaihtaa liittymää.

Nyt ois sitten juhannus, tai huomenna.. Huomisen suunnitelmat on vielä aika auki mutta luultavasti vähän maakuntamatkailua. ;D Lauantaina sitten meille tulee paljon vieraita, tai no paljon ja paljon 12 ihmistä plus me.. Mutta hyvää juhannusta kaikille!! :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti