Kickstart my heart

Kickstart my heart

perjantai 15. kesäkuuta 2012

Hammastätit

Tänään oon koko aamun juossu ympäri terveyskeskusta ensin joku erikoislääkäri kattoi mun leukaa, mittaili viivottimella ja jollain puutikuilla koitteli mun hampaita, sen jälkeen mut lähetettiin leukani kans röntgeniin kuvattavaksi, sielä oli joku yli hämärä täti... : D Eilen siis kävin aamulla hammaslääkärissä perus tarkistuksessa niin hammastäti alkoi kattomaan mun leukaa, ettäkun avaan suun niin avaan sen vinoon, että mun leuka menee vasemmalle. Enhän mä ookkaan käynyt sielä kun about 15 vuotta samoilla hammastäteillä säännöllisesti ja NYT yhtäkkiä ne vasta huomaa että oon vinossa. Eilen yritettiin ottaa niitä pieniä röntgenkuvia niin multa kysyttiin oonko raskaana, sitten tänään kun menin tosta leuasta röntgeniin niin sama täti kysyi multa taas että enhän mä oo raskaana, ois tehny mieli sanoa ettäjoo kyllä mä tässä alle vuorokauden aikana pamahdin paksuks. haha:D Nomuttajoo sain elokuuksi ajan siltä erikoislääkäriltä lisätutkimuksiin, joku ortopedia vai millähän nimellä se sitä kutsui, sitten otetaan jotain nivelkuvia tms, koska luultavasti mulla on joskus lapsena murtunut leuka tai joku nivel kun oon sen johonkin kolauttanut ja tää on seurausta siitä.
Oivoi nyt pitäis pestä pari koneellista pyykkiä, leipoa kuivakakku että Juuso saa viedä sen töihin kun se on tänään siellä viimestä päivää töissä ja maanantaina sillä alkaa uudet työt uudessa paikassa ja sitten kivoin asia, klo 12 mulla on hot stone hieronta, 45minuuttia!<3 Nyt vasta kerkeen mennä, vaikka mulla on ollut toi lahjakortti jo melkein puoli vuotta mutta on ollu koko kevät niin kiire etten oo kerennyt mennä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti