Kickstart my heart

Kickstart my heart

torstai 1. marraskuuta 2012

viikko

Miten nää viikot oikeen menee näin äkkiä? Aina sunnuntaisin ajattelen että voiei, huomenna on taas maanantai ja pitää töihin mutta eipä mee kauaa kun on taas torstai ja ajattelen että jes, huomenna on perjantai ja viikonloppu. Tällä viikolla oon ollut pitkiä päiviä töissä kun on niin kiire kun oon yksin ollut sielä.

Tänään ja eilen oon lisäksi ollut mun vanhassa työpaikassa, eilen värjäsin Jaanan hiukset ja tänään olin värjäämässä mumman hiukset. Mumman kanssa mentiin värjäilyn jälkeen Amarilloon syömään ja kyllä oli hyvää ja tulin ihan palloksi! :D

Sunnuntaina olis sitten Veeran 4vuotis synttärit, muuten aion viikonlopun vaan lepäillä enkä tee mitään ylimäärästä... Laittaisin uusia mahakuvia mutta arvatkaa vaan oonko niitä jaksanut ottaa?? Empä tietenkään vaikka tuo pallo kasvaa joka viikko ihan silmissä ja kadun aina kun en muista ottaa viikottain kuvaa. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti